Szymon Lach
Klient skontaktował się z nami, abyśmy pomogli mu w zbudowaniu marki osobistej oraz odpowiadającym jej, dwóm stronom internetowym, szymonlach.com i salesleaders.pl.
Naszym celem było zaprojektowanie witryn, doskonale oddających biznesową elegancję, styl oraz kompetencje klienta. Za priorytet uznaliśmy osiągnięcie efektu “marki premium” i zaprezentowanie brandu w wyjątkowy, subtelny sposób.
- BRANŻA Marka osobista, agencja rekrutacyjna
- NASZE ZADANIE Web Development, E-Commerce, UX & UI Design
- KLIENT Szymon Lach, Sales Leaders
O projekcie
Szymon Lach to przedsiębiorca, prowadzący dwie firmy, a jednocześnie ekspert w dziedzinie sprzedaży. W swojej działalności projektowania i nauczania sprzedaży, Szymon kładzie nacisk na indywidualne podejście do klienta. Jego celem jest znalezienie najskuteczniejszego sposobu sprzedaży, który idealnie odpowiada potrzebom klienta. To podejście jest kluczem do jego sukcesu jako mentora i specjalisty w tej dziedzinie.
W ramach projektu strony internetowej, staraliśmy się zachować spójność kolorystyki między obiema witrynami, tworząc wrażenie wzajemnej zależności.
Proces realizacji
Jednym z naszych pierwszych wyzwań było znalezienie odpowiedniej nazwy dla agencji HR. Wspólnie z klientem dążyliśmy do stworzenia marki, która nie będzie bezpośrednio związana z jego główną marką, szymonlach.com, ale wciąż zawierająca kluczowe podobieństwa. Zrealizowany naming ma za zadanie komunikować kompetencje klienta oraz jego bogate doświadczenie w obszarze sprzedaży. Nazwa zawiera również pierwsze litery imienia i nazwiska Szymona Lacha, czyli „S” i „L”, co podkreśla jego osobisty wkład w projekt.
Stworzyliśmy kompleksowy projekt strony internetowej, dbając o spójność kolorystyki między obiema witrynami, budując tym samym wrażenie wzajemnej zależności. W ramach tego procesu, postanowiliśmy znacząco ograniczyć liczbę usług prezentowanych na stronie głównej szymonlach.com, przechodząc z dziewięciu usług głównych na trzy, ale konkretne.
Etap 1 – Research & opracowanie dokumentacji
Wnikliwie analizując działalność Szymona Lacha, starannie określiliśmy cele, jakie zamierzaliśmy osiągnąć poprzez stworzenie brandingu oraz wdrożenie odpowiadających mu dwóch, różniących się od siebie witryn internetowych. Odbyliśmy więc liczne rozmowy z klientem, tak aby jak najlepiej zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania względem projektu.
Etap 2 – UX & UI design
Stworzyliśmy projekt strony internetowej, dbając o spójność kolorystyki między obiema witrynami, co zbudowało wrażenie wzajemnej zależności. Znacznie ograniczyliśmy liczbę usług prezentowanych na głównej stronie szymonlach.com – z dziewięciu do zaledwie trzech, skupiając się na bardziej konkretnym przekazie. Podjęliśmy decyzję o produkcji filmu promocyjnego, wzmacniając obecności klienta online. Pomogliśmy również klientowi w nieco uatrakcyjnić przedstawienie podcastu na głównej witrynie, integrując go z artykułami na blogu.
Etap 3 – WordPress development
W trakcie procesu wdrożeniowego stale dostarczaliśmy klientowi dostęp do części zakodowanych elementów, aby umożliwić mu weryfikację ich działania i zgodności z jego oczekiwaniami. Regularnie analizowaliśmy ten obszar, omawiając i wprowadzając bieżące korekty.
Etap 4 – Pilotażowy i stały serwis & development
Nasza praca nad brandingiem jest procesem ciągłym, w którym nieustannie się rozwijamy. Regularnie kontaktujemy się z Szymonem, dostarczając mu coraz to nowszych rozwiązań oraz usprawnień istniejących już witryn internetowych.