Projekty

Dla Škoda Auto Szkoła – stworzyliśmy kompleksowy design nowej strony internetowej wraz z zestawem dedykowanych ikon.

Głównym celem projektu było ułatwienie procesu wyboru szkolenia oraz jego zakupu, również przy użyciu vouchera. Zaprojektowaliśmy także nowe funkcje takie jak porównywarkę szkoleń, vademecum oraz FAQ.

  • BRANŻA Automobile
  • NASZE ZADANIE UX & UI Design
  • KLIENT Škoda Auto Szkoła, Hyperdata

O projekcie

Škoda Auto Szkoła to ośrodek szkoleniowy, który wyróżnia się na tle innych podobnych placówek w Polsce i Europie. Priorytetem jest podnoszenie świadomości i umiejętności kierowców. Szkolenia są zaprojektowane tak, aby każdy uczestnik mógł poprawić swoje kompetencje jazdy, dzięki czemu drogi stają się bezpieczniejsze. Škoda Auto Szkoła to miejsce, w którym nauka jazdy to nie tylko zdobycie prawa jazdy, ale także inwestycja we własne bezpieczeństwo i bezpieczeństwo innych uczestników ruchu drogowego.

Stworzyliśmy więc całościowy projekt eCommerce, który obejmuje każdy etap, począwszy od pomysłu i projektowania, aż po dokładną implementację i testy. Dzięki temu powstała nie tylko bardzo funkcjonalna, lecz także atrakcyjna wizualnie platforma eCommerce. Portal obsługuje różnorodne modele sprzedaży i jest zgodny z wytycznymi korporacyjnymi Skoda Polska, jak i najlepszymi praktykami SEO. Aktualnie witryna stanowi solidne narzędzie, które umożliwia naszemu klientowi efektywne zaangażowanie klientów, tym samym zwiększając sprzedaż.

Proces realizacji

Głównym celem przy tym projekcie było stworzenie rozwiązania, które w znaczący sposób ułatwi proces wyboru odpowiedniego szkolenia oraz jego zakupu, z uwzględnieniem opcji wykorzystania vouchera. 

W ramach naszych działań, wprowadziliśmy innowacyjne funkcje, takie jak porównywarka dostępnych szkoleń, vademecum oraz obszerne sekcje często zadawanych pytań (FAQ). Nasza praca miała na celu nie tylko estetyczne ujęcie strony internetowej, ale również zapewnienie użytkownikom intuicyjnego, efektywnego, i zrozumiałego interfejsu, aby uczynić proces wyboru i rejestracji na szkolenie jeszcze bardziej przyjaznym i komfortowym.

Etap 1 – Research & opracowanie dokumentacji

Skrupulatnie opracowaliśmy logikę procesów biznesowych dla sprzedaży w czterech różnych modelach: vouchery, spotkania, prezenty i szkolenia. Każdy model został dokładnie przeanalizowany i opracowaliśmy dostosowane podejście do optymalizacji procesów sprzedażowych.

Etap 2 – UX & UI design

Stworzyliśmy makiety User Experience (UX) zorientowane na użytkownika, które nie tylko zwiększyły atrakcyjność wizualną, ale także były zgodne z podstawowymi zaleceniami dotyczącymi optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO).

Etap 3 – WordPress development

Z powodzeniem wspieraliśmy proces wdrożeniowy portalu eCommerce we współpracy z Hyperdata, koncentrując się na płynnym przejściu od fazy rozwoju do pilotażowej. Podczas drugiego etapu skrupulatnie przetestowaliśmy portal, aby zidentyfikować i rozwiązać wszelkie potencjalne niespójności, zapewniając płynne wrażenia użytkownika po pełnym wdrożeniu.

Etap 4 – Pilotażowy i stały serwis & development

Wdrożenie tak dużego portalu nie kończy się w dniu jego uruchomienia pod domeną. Pierwszy okres funkcjonowania to etap zmian i testów live, które dostarczają cennych informacji od użytkowników. Mieliśmy przyjemność chociażby, dostosować ikony do nowej kolorystyki, po zewnętrznym refreashu Škody.