Projekty

Sigvaris Group

Klient zwrócił się do nas z potrzebą utworzenia dwóch serwisów internetowych, na których znajdą się artykuły branżowe, sklep internetowy oraz wiele innych treści.

Współpraca z firmą Hyperdata przy wdrożeniu nowych platform miała na celu zoptymalizowanie wszystkich procesów logistycznych oraz zwiększenie efektywności działań promocyjnych. Klient pragnął być postrzegany jako ekspert w dziedzinie produkcji wyrobów medycznych.

  • BRANŻA Producent i dystrybutor wyrobów medycznych
  • NASZE ZADANIE Web Development, UX & UI Design
  • KLIENT SIGVARIS GROUP

O projekcie

SIGVARIS GROUP to globalny lider w dziedzinie medycznej terapii kompresyjnej, który zaangażowany jest w poprawę jakości życia i samopoczucia ludzi na całym świecie. Firma oferuje innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które skupiają się na rozwiązywaniu różnorodnych problemów zdrowotnych. Marka SIGVARIS GROUP jest znana z ciągłego dążenia do innowacji i doskonałości, co przekłada się na nowatorskie rozwiązania i wysoką jakość produktów.

Stworzyliśmy serwis, oferujący artykuły, porady eksperckie, aktualności oraz sklep internetowy. Skoncentrowaliśmy się na zapewnieniu wygodnego, przyjaznego panelu użytkownika, zwłaszcza z myślą o osobach starszych, poprzez zastosowanie kontrastowych przycisków, prostego i czytelnego designu. Dodatkowo, dostosowaliśmy portal do potrzeb klienta, uzupełniając portal o wiele istotnych funkcjonalności.

Proces realizacji

Serwis, który stworzyliśmy, miał pełnić rolę miejsca, w którym znajdą się artykuły, porady ekspertów, aktualności oraz sklep internetowy marki. Zaprojektowaliśmy witrynę tak, aby mogła pomieścić dużą ilość produktów w różnych wariantach, dbając o szczególny komfort korzystania, zwłaszcza dla osób starszych. Zastosowaliśmy duży kontrast przycisków oraz prostą, zrozumiałą i przyjazną kolorystykę. Dodatkowo, wzbogaciliśmy portal o różnorodne elementy, takie jak sekcja FAQ, filtry umożliwiające łatwe przeszukiwanie produktów w określonych kategoriach oraz możliwość edycji i składania zamówień bezpośrednio z panelu użytkownika.

Wspierając proces wdrożeniowy, za który odpowiedzialna Hyperdata, zoptymalizowaliśmy procesy logistyczne, szczególnie w kontekście połączenia sklepu internetowego z wewnętrznym systemem ERP. Naszym celem było także zapewnienie lepszej efektywności działań promocyjnych klienta, który pragnął być uważany za eksperta w dziedzinie produkcji wyrobów medycznych.

Etap 1 – Research & opracowanie dokumentacji

Analizując działalność SIGVARIS GROUP, starannie określiliśmy cele, jakie zamierzaliśmy osiągnąć poprzez stworzenie brandingu oraz odpowiadającej mu witrynie internetowej. Odbyliśmy więc liczne rozmowy z klientem, tak aby jak najlepiej zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania. Naszym celem było stworzenie portalu przyjaznego oraz łatwego w nawigacji.

Etap 2 – UX & UI design

Witryna została zoptymalizowana dla dużej ilości produktów w różnych wariantach, a szczególny nacisk położyliśmy na wygodę korzystania, zwłaszcza dla osób starszych. Zastosowaliśmy wyraźny kontrast przycisków oraz prostą, intuicyjną kolorystykę, co uczyniło witrynę bardziej przyjazną użytkownikom. Dodatkowo, wzbogaciliśmy portal o przydatne funkcje, takie jak sekcja FAQ, filtry ułatwiające przeszukiwanie produktów w określonych kategoriach oraz możliwość edytowania oraz składania zamówień bezpośrednio z panelu użytkownika.

Etap 3 – WordPress development

Z powodzeniem wspieraliśmy proces wdrożeniowy portalu we współpracy z Hyperdata, koncentrując się na płynnym przejściu od fazy rozwoju do pilotażowej. Podczas drugiego etapu skrupulatnie przetestowaliśmy portal, aby zidentyfikować i rozwiązać wszelkie potencjalne niespójności, zapewniając płynne wrażenia użytkownika po pełnym wdrożeniu.

Etap 4 – Pilotażowy i stały serwis & development

Wdrożenie tak dużego portalu nie kończy się w dniu jego uruchomienia pod domeną. Pierwszy okres funkcjonowania to etap zmian i testów live, które dostarczają cennych informacji od użytkowników.