Portfolio

Layout Katalogu Ziołolek 2019

Ziołolek

Cel:

Stworzenie katalogu sprzedażowego, pokazującego nowe portofolio marek produktowych Ziołolek. Podzielenie katalogu na kategorie produktowe, analogiczne do zawartych na zaprojektowanej przez nas stronie i sklepie www marki.

Efekt:

Tworząc nowy katalog zakończyliśmy proces zmiany brandingu marki Ziołolek w nowej kreacji komunikującej claim i wartość marki: „Zdrowie czerpane z serca natury”.
Ten wymagający proces prowadziliśmy etapami w stałej współpracy z klientem. Rozpoczęliśmy ten proces od odświeżenia wizerunku marki na przykładach akcydensów, następnie realizowaliśmy odświeżenie kolejnych marek produktowych, projekty do kolejnych akcji marketingowych oraz sklep internetowy i finalnie katalog produktów.

Projekty:

  • projekt i wdrożenie sklepu internetowego Ziololek.pl
  • katalog produktów Ziołolek w trzech wersjach językowych
  • stworzenie kreacji 13 marek produktowych, i łącznie aż 51 projektów opakowań produktów
    w tym między innymi:

    • Odświeżenie serii „Linomag Emolienty” dla dzieci oraz stworzenie nowych produktów serii
    • Stworzenie kreacji dla serii kremów „Linoderm Omega” oraz „Linoderm Plus”
    • Stworzenie kreacji dla serii kremów do twarzy „W trosce o Twoje piękno”
    • Odświeżenie layoutu serii „Aquastop”
    • Stworzenie kreacji dla nowej serii produktów „Salorhin Inhalacja” oraz „Salorhin Nos”
    • Stworzenie kreacji dla nowej serii produktów „Emskie na gardło”
    • Stworzenie kreacji dla nowego produktu „Haliblocker”
    • Opakowania serii kremów do rąk „Alation”

Inne realizacje

Skonsultuj z nami swoją markę