Stworzenie katalogu sprzedażowego, pokazującego nowe portofolio marek produktowych Ziołolek. Podzielenie katalogu na kategorie produktowe, analogiczne do zawartych na zaprojektowanej przez nas stronie i sklepie www marki.
Efekt:
Tworząc nowy katalog zakończyliśmy proces zmiany brandingu marki Ziołolek w nowej kreacji komunikującej claim i wartość marki: „Zdrowie czerpane z serca natury”.
Ten wymagający proces prowadziliśmy etapami w stałej współpracy z klientem. Rozpoczęliśmy ten proces od odświeżenia wizerunku marki na przykładach akcydensów, następnie realizowaliśmy odświeżenie kolejnych marek produktowych, projekty do kolejnych akcji marketingowych oraz sklep internetowy i finalnie katalog produktów.
Projekty:
projekt i wdrożenie sklepu internetowego Ziololek.pl
katalog produktów Ziołolek w trzech wersjach językowych
stworzenie kreacji 13 marek produktowych, i łącznie aż 51 projektów opakowań produktów
w tym między innymi:
Odświeżenie serii „Linomag Emolienty” dla dzieci oraz stworzenie nowych produktów serii
Stworzenie kreacji dla serii kremów „Linoderm Omega” oraz „Linoderm Plus”
Stworzenie kreacji dla serii kremów do twarzy „W trosce o Twoje piękno”
Odświeżenie layoutu serii „Aquastop”
Stworzenie kreacji dla nowej serii produktów „Salorhin Inhalacja” oraz „Salorhin Nos”
Stworzenie kreacji dla nowej serii produktów „Emskie na gardło”
Stworzenie kreacji dla nowego produktu „Haliblocker”