Stworzenie Key Visuala dla sieci pizzerii, której wartością jest pizza bazująca na wyjątkowym doborze składników wyróżniającym ją spośród innych pizzerii sieciowych na polskim rynku.
Efekt:
Prace nad projektem KV zaczęliśmy od badania konkurencji, które wskazało na monotonność estetyczną kreacji innych restauracji – głównych konkurentów.
Stworzoną kreację oparliśmy na świeżej estetyce. Mocne tła kolorystyczne przedstawione w spójnej formie wyróżniają się spośród tłumu grzecznych kreacji. Dopasowaliśmy przekaz do głównej grupy docelowej stawiając na lekką i humorystyczną zabawę słowem. Zaproponowaliśmy hasła, które w kilku słowach określają istotę promocji. Jednocześnie istotne detale zostały dookreślone na drugim planie.
Wspólnie z klientem wypracowaliśmy wyrazisty Key Visual łączący w charakterystyczną całość podstawową ofertę i główne promocje w języku dedykowanym do grupy docelowej.
Projekty:
Key Visual składający się z 6 odmiennych promocji
Menu w kilku wersjach językowych i asortymentowych
Na potrzeby kompleksowej obsługi kampanii stworzyliśmy łącznie 56 projektów w 10 formach reklamowych przełożonych na setki nośników w całej Polsce.