Stworzenie Key Visuala dla sieci pizzerii, której wartością jest pizza bazująca na wyjątkowym doborze składników wyróżniającym ją spośród innych pizzerii sieciowych na polskim rynku.
Prace nad projektem KV zaczęliśmy od badania konkurencji, które wskazało na monotonność estetyczną kreacji innych restauracji – głównych konkurentów.
Stworzoną kreację oparliśmy na świeżej estetyce. Mocne tła kolorystyczne przedstawione w spójnej formie wyróżniają się spośród tłumu grzecznych kreacji. Dopasowaliśmy przekaz do głównej grupy docelowej stawiając na lekką i humorystyczną zabawę słowem. Zaproponowaliśmy hasła, które w kilku słowach określają istotę promocji. Jednocześnie istotne detale zostały dookreślone na drugim planie.
Wspólnie z klientem wypracowaliśmy wyrazisty Key Visual łączący w charakterystyczną całość podstawową ofertę i główne promocje w języku dedykowanym do grupy docelowej.
Za druk odpowiedzialna była drukarnia Betmor