Firma Kupiec stworzyła na rynki polski oraz zagraniczne nowy produkt pod samodzielną marką Move On. Ponieważ odbiorcą są ludzie aktywni fizycznie, projekt graficzny miał odwoływać się do sportu. Ponadto dwie linie produktu istniały od jego początku: Plus (biała) dla „ludzi fitnessu” oraz Extreme (czarna) dla „ciężarowców”. Oprócz kolorystyki różniły się zawartością białka, gdzie ta druga posiadała go znacznie więcej.
Owsianki i puddingi wysokobiałkowe Move On w pierwszej fazie były dystrybuowane tylko poprzez partnerską sieć klubów sportowych, dzięki czemu aspekt walki z tożsamymi produktami na półce nie był najważniejszy. Musieliśmy natomiast zawalczyć o uwagę osób odwiedzających kluby.
Gdy Product Manager się do nas zwrócił, nad marką pracowała inna agencja, która miała już rozpoczęty projekt strony internetowej oraz zaprojektowane opakowania. Ponieważ przy pierwszych rozmowach PM patrzyła na nas jako na agencję drugoplanową, dostaliśmy na pierwszy ogień zadanie zaprojektowania nowego layoutu katalogu.
Najważniejszym elementem projektu była dwoistość produktów, dlatego postanowiliśmy skorzystać z wyraźnego podziału. W rezultacie katalog dokładnie w miejscu szycia zmienia się z czarnego w biały. Ponadto naszą propozycją było wykorzystanie registrów, by przeglądanie katalogu z podziałem na wspomniane linie było bardziej intuicyjne. Niestety w końcowym produkcie registry zostały jedynie elementem drukowanego projektu, ze względu na zbyt krótki termin realizacji. Ten pomysł na katalog spodobał się na tyle, że został przełożony na stronę internetową tworzoną przez pierwotną agencję. My natomiast dostaliśmy szereg dalszych realizacji do wykonania i zaczęliśmy samodzielnie obsługiwać markę Move On od strony marketingowej.
Katalog wraz z tłumaczeniem na język angielski
Packshoty produktów
Key Visual
Brand Book
Projekty graficzne stoisk targowych
Projekt i produkcja ekspozytorów typu Point of Sale – na ladę oraz wolnostojących
Projekt i wykonanie koszulek i toreb sportowych dla uczestników eventu Move On
Druk katalogu