ebook o Brand Compliance w 7 obszarach Twojej firmy - skorzystaj z praktycznej wiedzy przeczytaj
Usługi

Identyfikacja wizualna & Key Visuals

Kiedy?

Twój brand jest już opracowany i jesteś zadowolony z jego działania, ale kolejne kampanie, produkty czy nowe usługi wymagają odrębnej linii komunikacji? Wtedy dedykowane kampanie wizualne czy też identyfikacje wizualne będą świetnym narzędziem które pomoże zrealizować Twoje cele. 

Proces

Zaczynamy od przygotowania wspólnie z Tobą briefu, w ramach którego: zapoznania się z Twoim brandem, celami realizacji key visuala, grupą odbiorców, określimy przekaz który ma nieść,
wymogi techniczne, harmonogram i budżet a także osoby które będą w zespole projektowym.
Ustalimy czy i z jakich danych możemy korzystać przy jego przygotowaniu,
przygotujemy kick-off zawierający potwierdzający z Tobą prawidłowe zinterpretowania przez nas briefu oraz zaprezentujemy inspiracje wizualne i komunikacyjne by jak najszybciej odnaleźć właściwy kierunek estetyczny projektowania Key Visuala.
Pokażemy Ci koncept, przepracujemy razem pytania, uwagi, zmiany i przeniesiemy opracowaną identyfikację wizualną na wskazane w brefie formy

Co otrzymasz

Przemyślany, prosty w użyciu i skuteczny komunikacyjne Key Visual który pomoże Ci zrealizować Twoje cele. W ramach opracowania otrzymasz:

👉 Opis funkcjonalny Key Visuala – jaka jest koncepcja przekazu, struktura i ułożenie elementów, ich proporcje i zależności,

👉 Typografie – jeśli na potrzeby Key Visuali zastosowane będą odrębne od głównego Corporate Identity fonty. Licencje i opisy użycia typografii to ważny element dla praktycznego funkcjonowania Key Visuala

👉 Kolory – często kluczowy element Key Visuali, opisane i przygotowane pod kątem łączenia z tekstami, ilustracjami i zdjęciami, komunikujące różne emocje i wartości.

👉 Ilustracje i ikony – unikalne ikony, oznaczenia czy ilustracje które są elementem motywu graficznego.

👉 Fotografie – spójne Key Visuale obejmują często konkretny styl, charakterystykę czy też formę fotoedycji zdjęć prezentujących podobne kadry i jednolitą stylistykę. Wzory i opisy zastosowań tematu, kadrów, filtrów czy parametrów obróbki wchodzą w zakres opracowanego Key Visuala