7 obszarów, na które wpływa Brand Compliance:
👉 7 artykułów naszego zespołu: sprzedaż, marketing, wartości firmy, HR, employee advocacy, e-biznes i SEO, AI
👉 7 komentarzy ekspertów z powyższych branż
👉 Zbiór praktycznych tipów dotyczących budowy morki
Dlaczego Brand Compliance to konieczność dla marek B2B?
Ten e-book jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
👉 Zwiększyć skuteczność SEO
👉 Ułatwić zrozumienie Twoim klientom!
👉 być Top-of-mind w głowie Twojego klienta
👉 Chcesz sprzedawać skuteczniej i z lepszą marżą?
👉 rekrutować, angażować i budować zespół lepiej?
Spójność marki - to utrzymywanie jednolitości wszystkich elementów i narzędzi, którymi posługuje się w szeroko rozumianej komunikacji.
System wizualny i komunikacyjny który ułatwia jej zapamiętanie, rozpoznawanie i budowanie jej wizerunku na poziomie kognitywnym.
Buduje i utrzymuje rozpoznawalność marki.
Brand Compliance,
a zgodność marki
Zgodność marki - to jednolitość jej wartości, celów, misji, wizji, strategii i założeń.
Równie istotna na poziomie wewnętrznej, jak i zewnętrznej komunikacji. To szczerość samej ze sobą, ale i szczerość wobec interesariuszy.
Buduje i utrzymuje zaufanie do marki.
ZAWARTOŚĆ
Sprawdź jak wygląda zawartość E-booka i poznaj autorów oraz ekspertów!
1
Marka kluczem do stabilnej sprzedaży i wyższych marż?
Inwestycja w sprzedaż o pewnym, długotrwałym zwrocie.
AUTOR
KOMENTARZ EKSPERTA
Mateusz Rozynek
CEO/ Creative Director, Brandma
Szymon Lach
CEO, Dobra sprzedaż
2
Marketing w B2B wyrusza
w regaty śladami B2C
Tylko bez budowy marki będzie jak żeglowanie bez celu i kompasu?
AUTOR
KOMENTARZ EKSPERTA
Zofia Wojtkowiak
Junior Project Manager, Brandma
Jacek Dziura
Board Marketing Advisor, Future Mind
3
Wycena wartości firmy, czy marki?
Jak dążyć do tego by firma była warta więcej niż jej aktywa?
AUTOR
KOMENTARZ EKSPERTA
Magdalena Kossakowska
Marketing Consulant, Brandma
Jagoda Gołębiewska
Partner, ekspert ds. zarządzania, SWGK
4
Branding a budowanie zaangażowanie zespołu
Co buduje uczucia do marki wśród Waszych pracownikówi dlaczego system wartości daje wymierne efektyw relacji z zespołem.
AUTOR
KOMENTARZ EKSPERTA
Joanna Szymanowicz
Project Manager, Brandma
Magdalena Król
P&C Manager, 4Kraft
5
Employee advocacy boosterem zaufania marek B2B
Ludzie w Twojej firmie mają największą moc budowania jej marki!
AUTOR
KOMENTARZ EKSPERTA
Eliza Lissewska
Art Director, Brandma
Agnieszka Wnuk
Ekspertka LinkedIn & Sales Navigator
6
Biznes w sieci - jak zrobić by klienci wybierali Ciebie?
Rozpoznawalny brand ułatwi sprowadzenie właściwych klientów! Właściwych, czyli w zasadzie jakich?
AUTOR
KOMENTARZ EKSPERTA
Adrianna Nowak-Pietrzak
Beauty Marketing, SM & Influencer, Brandma
Wojciech Haremza
CEO, ICEA
7
AI, czyli – cieszcie się Ci, którzy lubią się uczyć!
Jak efektywnie wykorzystać potencjał ogromnej mocy narzędzi AI?
AUTOR
KOMENTARZ EKSPERTA
Emmanuel Ikueasan
UX/UI & Graphic Designer, Brandma
Dominika Bucholc
Ekspertka w obszarze AI, Bucholc Consulting
8
Jak otoczenie firm B2B ocenia wartość Brand Compliance?
Entuzjazm ekspertów do znaczenia dbałości Brand Compliance, zaowocował krótkimi rozmowami.
Zostaw nam maila, a wyślemy Ci
e-booka już dziś! 🌟
Obiecujemy nie spamować, ale od czasu do czasu wyślemy ci praktyczne tipy,
podcasty i publikacje naszych ekspertów-partnerów 👌
O NAS
Brandma - Value Based Brands™ ⚡️
od
15
lat
Działamy w marketingu
przez
10
lat
Stworzyliśmy ponad 80 brandów B2B z kompletnymi systemami graficznymi.
od
5
lat
Pracujemy w autorskim modelu Value Based Brands™ tworząc spójne i zgodne marki, które rosną.
Współautorzy i partnerzy merytoryczni e-booka
OPINIE
Co mówią nasi klienci
Projekty wyróżniły się świeżym i niezwykłym designem, niespotykanym wcześniej w innych firmach z branży. Liczba zapytań ze strony wzrosła trzykrotnie!
Pamela Rusin
Marketing manager, Milbor PMC
Brandma współpracuje z nami jako zespół, wykazując pełne zainteresowanie Twoją firmą i marką, a jednocześnie koncentruje się na skutecznych rozwiązaniach. (....) Brandma™ szybko się dostosowuje, więc gdy tylko pojawia się wyzwanie, wykorzystują okazję.
Paweł Wluka
Head of Marketing, STILL
Nie jest standardem, że firma, która wykonała zlecenie, wyraża żywe zainteresowanie wynikami swojego projektu u klienta. Klasa sama w sobie.