Usługi

Twoja marka
jest jak historia.

Najpierw odkrywamy, co czyni ją wyjątkową.

Nie chodzi tylko o logo lub projekt; chodzi o to, jak ludzie łączą się z Twoją marką, zarówno wizualnie, jak i emocjonalnie. Od brandingu po projektowanie stron internetowych, nasza metoda Value Based Brands™ maluje pełny obraz, pozwalając światu zobaczyć i wejść w interakcję z prawdziwą esencją Twojej marki.

Jak pracujemy

    1 Definicja celów

    Od zdefiniowania celów biznesowych, przez dogłębną analizę, po założenia projektowe i konsultacje z klientami. I oczywiście nie zapominamy o dobrej zgodności z marką i świetnym CI/KV.

    2 Projektowanie

    Zaprojektowane przez nas makiety UX pokazują układ funkcjonalny portalu, z dogłębnie przetestowanymi ścieżkami użytkownika. Kolejnym krokiem będzie przygotowanie projektu UI, który jest kontynuacją Key Visual.

    3 Implementacja

    Tworzymy portale zintegrowane z narzędziami typu CRM/ERP/Sales, w każdym przypadku na dedykowanym layoucie. Jeśli projekt wymaga innej technologii, współpracujemy z software house’ami, dzięki czemu możemy dostarczyć najlepsze możliwe rozwiązania.

    4 Prosta obsługa

    Przygotowujemy proste i odpowiednie panele administracyjne z samouczkami wideo. Pozwala to na edycję portalu bez specjalnych umiejętności informatycznych czy specjalistycznego doświadczenia. Jeśli jednak portal wymaga rozbudowy, jesteśmy na to gotowi.

    1 Definicja celów

    Określamy podstawowe wartości, a następnie analizujemy cele marki. Korzystamy z różnych danych i narzędzi, szukamy inspiracji i precyzyjnych benchmarków. To krok, który pozwala nam zrozumieć, kim jest firma i dokąd zmierza.

    2 Rozwiązania

    Pracę rozpoczynamy od stworzenia logo, a następnie opracowujemy unikalny Key Visual. Ta procedura obejmuje wybór czcionki, aby zachować spójność komunikacji, tworzenie księgi marki i szereg dodatkowych zadań.

    3 Projektowanie & testowanie

    Znajdujemy, tworzymy i testujemy nowe rozwiązania. Przygotowujemy szkice, testujemy je, a następnie modelujemy, aby wspólnie z klientem zweryfikować pomysły. Odpowiadamy również za wizerunek firmy podczas koordynacji etapu produkcji.

    4 Rozwijanie

    Model Branding as a Service™ zakłada, że branding to proces budowania marki. Odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów, dbamy o długofalowy charakter naszych relacji z klientami, także po zakończeniu projektu. Wspólnie rozwijamy to, co stworzyliśmy.